søndag 7. oktober 2012

Tegneserie oppgave fra i fjor.


Ja, eg ska no vise nån bilda fra en oppgave eg hadde fra åre mitt på design.

Det eg bynte med va å lage en karakter, og gje han kjennetegn:





Så va det alder kjøn og lit av reaksjona:




og så va det sjølve tegneserien. Eg lagde to stripe og ei full sia fordi eg jobba veldi fort.

 Dissan tegneserian e basert på spontane hendelses forløp.



Eg jobba på engelsk fordi eg finn det enklare.



Dettan va de to stripen eg lagde.



Dennan slutta ganske brått, orginalt hadde denna to side, men pga mangel på til før oppgaven skulle leveres blei det bare ei sia.

Gjennomføringa av dissan blei ikke dokumentert ettersom eg slette skissen når eg e ferdi me dem for å lage plass til det fullførte bilde.

Håpe dettan va litt informativt og ga en pitteliten innsikt til kordan dissan blei laga.

2 kommentarer:

  1. Kor arti at du allerede har begynt å legge ut ting i bloggen din! Det var interessant å se tingene dine fra i fjor! Spesielt i den siste har du jobba med virkemidler som gir dramatikk.

    SvarSlett
  2. Heia, no ligg bloggen din i blogglista til fellesbloggen vår: http://fordypninghogtun.blogspot.no

    SvarSlett