fredag 2. november 2012

Sleep walker tegneserie.

Tegneserien min SleepWalker, det er inspirert mye av egyptiske guder og troen om ritualene de hadde.

Hoved karakteren Aurora er en persjon med søvn vansker, hun drømmer veldig ofte, men sover bare i et til tre minutter før hun våkner igjen. Hun går derfor ikke ut av leiligheten sin pga søvn mangel og halusinajsoner.




Covere viser Aurora, både i det virkelige livet hannes og når hun drømmer.






På de første sidene brukte jeg bare blyant,



 

Men etter hvert begynte jeg me tursj (0,3 for karakterene og 0,5 for linjer.)

Inspirasjonen min begynte etter at jeg leste en tegneserie om Døds guden Anubis. Han ble så en av hoved karakterene i Sleep Walker.

Jeg begynte me serien under første året mit på design som et fritids syssel, det ble så en slags oppgave for meg.

Jeg har ikke jobbet me tegneserien på omtrent et år nå og i dag er første gangen jeg har begynt å jobbe på det siden da etter som tegnesitel min har forandret seg veldig mye siden da.
Hele gårs dagen brukte jeg da på å jobbe tilbake den gamle sitlen, noe som krevde mye tid og refferanse fra tegneserie sidene.

Tegneserien er nå på 36 sider og vokser stadig, for øyeblikker jobber jeg med å tursje side 35 og 36 før jeg begynner å skisse side 37 og 38.

Jeg er usikker på hvor mange flere sider serien krever før den er ved veis ende, men det er vell ikke noe man kan bergene uten videre.




Her er en digital skisse jeg gjorde av Anubis for noen uker siden, det var etter at jeg tegnet den at jeg begynte å interesere meg for å fullføre Sleep Walker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar