fredag 11. januar 2013

Tsumi to Batsu [Fullført]

"Oppgave: Lag en animasjons video med plott fra tegneserie Living Lies (Egen tegneserie). Med Vocaloid's Crime and Punishment (Tsumi to Batsu) som lydspor.

Mål: Fullføre video med syneligt plott fra Living Lies. "


Det var gårsdagens inleggs mål, de er nå fullført.

Etter fem dagers jobbing er videoen endelig ferdi:



Jeg var veldig glad for å fullføre prosjektet, men det var også en glede å jobbe med.
Dette er en av de få Animasjons videoene jeg har fullført, det var og en av videoene jeg hadda full inspirasjon til å jobbe med.

Jeg holdt stilen enkel så det ikke skulle bli for mye arbeid på hvert bilde panel, hadde jeg brukt denne stilen:


(Dance)
hadde tilfellet vert en helt annen og jeg hadde karnsje aldri fullført prosjektet på grunn av over arbeid på hvert panel etter som denne tegnestilen krever mye arbeid fordi den jobbes med på et tegne-lag.

Og det var det var det.

1 kommentar:

  1. Et trist, foruroligende innhold her!
    Fint at målene er kommet med, men jeg vet lite om Living Lies utenom det du har lagt ut på YouTube, der det er med en god del tekst. Kommer ikke helt fram av innlegget ditt om det er DEN som er utgangspunkt for animasjonen.
    Du skriver at "Jeg holdt stilen enkel så det ikke skulle bli for mye arbeid på hvert bildepanel".
    Hadde vært fint å få en mer utfyllende forklaring på den enkle stilen, og hvordan du har satt det hele sammen. Hva med komposisjonen av det dramatisk forløpet?

    SvarSlett